[Talk-cz] footway vs. path (bylo: N?vod na zakreslov?n? turistick?ch tras)

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Pátek Srpen 13 15:01:03 UTC 2010

Ahoj,

jedine, kde by melo smysl davat maxspeed na polygon je IMO znacka ZONA
(nebo jak se to jmenuje) s vymezenou rychlosti - tam je zase nesmysl to
davat na vsechny silnice a ulice! Typickym prikladem budiz Praha -
Libus, kde je oblast 40km/h a je pomerne rozsahla.