[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

hanoj ehanoj na gmail.com
Sobota Srpen 14 16:19:02 UTC 2010

> No a to jsem zvedav, co se stane, az 20.9. pusti obchvat kolem jihu Prahy.
> Je sice rychlejsi, ale delsi a narozdil od cesty skrze mesto se na nem bude
> platit mytne... Ja bych to sacoval na rozdeleni dopravy max. na 50/50.

*** U Prahy vubec netusim, ale u krajskych okresnich mest byva zvykem,
ze tranzitni doprava tvori okolo 10% poctu vykonanych cest dopravou ve
meste.
Takze logicky se klade otazka, zda obchvat za x mld Kc ma smysl stavet
pro prevedeni casti tranzitu z A do B na obchvat. V Rakousku uz presly
z obchvatu na zklidnene prutahy.

ha
hanoj