[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

hanoj ehanoj na gmail.com
Sobota Srpen 14 16:27:25 UTC 2010

> Reálně je úplně jedno, jestli to bude brát, že obec začíná s přesností
> nějakých 50m, ve výsledku se to moc neprojeví, když je obec kilometr
> dlouhá. Pořád to bude mnohem přesnější než bez toho. To zastavené území
> navíc velice často přesně odpovídá i značkám, takže podle mne je to v
> současné chvíli nejlepší řešení. Jen to chce značit ne jako bloky mezi
> silnicemi, ale jako větší bloky obce nebo u vesnic jako celá obec.
> Stejně i ta silnice první třídy je součástí obydleného území.

*** Znacky na hranici zastaveneho uzemi obsahuji hodnoty od 50 do 90
km/h a proto tvuj navrh je jen jakesi priblizeni ke skutecnemu stavu.
Ale muze pomoci zpresnit.

Zajimave je, ze ve meste je limitem spise pocet svetelne rizenych
krizovatek nez max rychlost.

> Já je používám a naopak značně vylepšují výsledky.
*** a ktera webapp to umi?

ha
hanoj