[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Frettie frettie na gmail.com
Sobota Srpen 14 10:19:12 UTC 2010

2010/8/14 Mike <mike na mikecrash.com>:

> [...]
>>

> Tak to samozřejmě mám, ale např. silnice druhé třídy skrz mnoho vesnic
> dává úplně jiné výsledky.

> Pohrávám si teď nejprve s myšlenkou udělat jakousi otevřenou
> internetovou databázi, kam by se mohly zadávat údaje o uzavírkách (možný
> by byl i automatický import z nějakých existujících serverů, jestli by
> to bylo legální), kam by si navigace jednou za čas sáhla a mohla to
> zohlednit při routování. Do toho by se nechal zakomponovat i pocet
> vozidel a pripadne dalsi informace o trafiku. Jenže je to už na mě
> časově trochu moc, i když by to nebylo těžký...

a kolik lidí by to používalo?

> Já je používám a naopak značně vylepšují výsledky.

> Já po nich jezdím, ale navigaci se nechce - když ten obchvat má často
> stejný typ silnice jako ten průtah městem, akorát tam se má jet 50, což
> navigace neví.

Třeba TomTom to ví ( a to i ten starší se staršíma mapama) - navigoval
mě dokonce i podle toho, kolik bylo hodin. V praze dokonce i ví, kolik
kde má jet, takže je to fajn.