[Talk-cz] skolni projekt OSM

Anna Kratochvílová KratochAnna na seznam.cz
Úterý Srpen 17 15:07:45 UTC 2010

Problém je, že takhle neumím říct, které chyby v datech skutečně jsou a bylo by vhodné je opravit a které vznikly importem do PostGISu. Předpokládám, že jsou nějaké možnosti zjištění chyb a jejich validace treba v JOSM, ale o tom skoro nic nevím. Každopádně mne překvapilo, že program osm2pgsql si zřejmě neumí poradit s některými složitějšími daty. Pro následné vykreslení to asi stačí, ale vzhledem k tomu, že jsme s importovanými daty pracovali v PostGISu  a používali poměrně složité dotazy (které na nevalidních datech samozřejmě nefungovaly), tento program asi není dostačující. Víte o nějaké jiné možnosti, jak data naimportovat lépe?

Díky Anna Kratochvílová