[Talk-cz] skolni projekt OSM

hanoj ehanoj na gmail.com
Úterý Srpen 17 15:29:55 UTC 2010

2010/8/17 Anna Kratochvílová <KratochAnna na seznam.cz>:
> Problém je, že takhle neumím říct, které chyby v datech skutečně jsou a bylo
> by vhodné je opravit a které vznikly importem do PostGISu. Předpokládám, že
> jsou nějaké možnosti zjištění chyb a jejich validace treba v JOSM, ale o tom
> skoro nic nevím. Každopádně mne překvapilo, že program osm2pgsql si zřejmě
> neumí poradit s některými složitějšími daty. Pro následné vykreslení to asi
> stačí, ale vzhledem k tomu, že jsme s importovanými daty pracovali v
> PostGISu  a používali poměrně složité dotazy (které na nevalidních datech
> [...]

*** v OSM neco jako validita polygonu neexistuje, protoze s polygony
se pracuje jako s polyline.
Pripadna validace v JOSM je dobrovnolna.
Predpokladam ze PostGIS uz vyzaduje jakousi integritu dat jiz pri importu.

Jedna z cest by tedy mohla byt importovat polygony jako polyline a
teprve v PostGIS se pokouset z nich vytvaret polygony a chyby tohoto
cineni pak opravovat.

ha
hanoj