[Talk-cz] skolni projekt OSM

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Úterý Srpen 17 18:07:38 UTC 2010

 Dne 17.8.2010 17:07, Anna Kratochvílová napsal(a):
> [...]
> a bylo by vhodné je opravit a které vznikly importem do PostGISu.
> Předpokládám, že jsou nějaké možnosti zjištění chyb a jejich validace
> treba v JOSM, ale o tom skoro nic nevím. Každopádně mne překvapilo, že
> program osm2pgsql si zřejmě neumí poradit s některými složitějšími
> daty. Pro následné vykreslení to asi stačí, ale vzhledem k tomu, že
> jsme s importovanými daty pracovali v PostGISu  a používali poměrně
> složité dotazy (které na nevalidních datech samozřejmě nefungovaly),
> tento program asi není dostačující. Víte o nějaké jiné možnosti, jak

Pozor na vec, v pripade osm2pgsql hodne (da se rict kriticky) zalezi na
pouzite verzi (prakticky nezbytna je kompilace z aktualnich zdrojaku).
Co se validace tyce, jak bylo uz receno, OSM jako takove validaci
neresi, jen plugin validator pinda, ze neco muze (ale nemusi) byt
spatne. A ze casto ani editori nevedi, jaky je aktualni spravny stav
jsem zjistil, kdyz mi nekdo vycital, ze sem jim predelal hranice na
boundary z multipolygonu, pricemz se odkazoval na wikipage, na ktere je
jasne napsano, ze to je sice stale podporovany, ale absolentni zpusob.

Jinak zajimava sluzba: http://keepright.ipax.at/report_map.php -
analyzuje ruzny chyby a potencialni chyby v mape.

Pokud by se podarilo neco podobneho zobrazit pro ty lesy, dalo by se to
celkem rychle zkontrolovat a pripadne opravit.