[Talk-cz] footway vs. path (bylo: N?vod na zakreslov?n? turistick?ch tras)

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Srpen 20 06:30:28 UTC 2010

Ahoj!

> Pro oznaceni toho, jak je pesina narocna pro jizdu na kole, se pouziva
> mtb:scale tag. Podobne pro pesi slouzi sac_scale tag. Footway a path spise
> vypovidaji o tom, jaky provoz je na ceste (zakonem, ceduli) povolen a jaky je
> zakazan, nez o tom, pro jaky provoz je cesta vhodna.

...coz je presne ta medvedi sluzba cyklistum. Opravdu je na mtb:scale
taky hodnota 'nesjizdne', a opravdu to routery  pouzivaji?  Ne. Takze,
kdyz nekdo otaguje pesinku v lese jako highway=path, bez dalsich
atributu, tak po tom routovadla budou posilat cyklisty... coz asi neni
uplne ono.

Resenim  by taky bylo znacit pesinky jako  higheay=path,
 mtb:scale=neprujezdne, horse:scale=neprujezdne,
 kocarek:scale=neprujezdne, trikolka:scale=neprujezdne... Ale nejak mi
 to neprijde rozumne.

								Pavel