[Talk-cz] footway vs. path (bylo: N?vod na zakreslov?n? turistick?ch tras)

Jakub Dvořák nytmyn na gmail.com
Pátek Srpen 20 07:05:22 UTC 2010

Ahoj,
co se mtb:scale tyce:
pro vyslovene nesjizdne je mtb:scale=5 (pro vetsinu lidi ale nesjizdnost
zacina na mtb:scale=3 i nize).
Problem s mtb:scale je ze je ma hodne malou granularitu pro nizky obtiznosti
a tak ho podle me tech nekolik lidi co ho u nas taguje (vcetne me :))
minimalne o stupen nadsazuje (ale to se problemu co se zde resi netyka).

Jestli to navigace pouzivaji ci ne je vec druha. Ale v duchu hesla
"netagovat pro renderery" mi nepride vhodny pouzivat neodpovidajici tagy
jenom pro to aby to navigace pekne schroupaly (ze stejnyho duvodu me
rozciluji dalnice vytvarene z vice way, ale to uz sem opravdu nepatri... :))

highway=path v zadnem pripade medvedi sluzba cyklistum neni. U nas je drtiva
vetsina pesin sjizdna (a ty co nejsou se daji odhadnout podle vrstevnic).
A uz samotna informace o existenci pesiny je neco co v jinych mapach
(spolehlive a presne) neni a proc jsem napr. ja zacal OSM pouzivat.

Jakub