[Talk-cz] OpenTrackMap - Vrstva s neúplnými trasami

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Pondělí Srpen 23 17:21:02 UTC 2010

> Na http://opentrackmap.no-ip.org jsem přidal vrstvu "Hiking Tracks Debug",
> která oranžově podkresluje turistické trasy s tagem complete=no.

Super, to se mi libi, takhle je to mnohem prehlednejsi nez v tabulce na wiki.

K tagovani turistickych tras bych mel jeden navrh - v datech bych
explicitne uvadel zacatek a konec trasy (v terenu znaceno barevnym,
bile oramovanym ctvereckem). Nejde o to, aby se to renderovalo nekde v
mape, ale pomaha to pri editaci tras - ja pak jasne kde trasa opravu
zacina a konci a kde je jenom nezmapovana.

Ja osobne jsem zacal pouzivat tag kct_barva:end na bod, kde trasa
konci. Ale slo by urcite vymyslet i jiny zpusob - treba koncovy bod
pridat do relace trasy s roli end. Jaky zpusob byste preferovali?

Lukas