[Talk-cz] OpenTrackMap - Vrstva s neúplnými trasami

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Srpen 23 17:55:09 UTC 2010

Ahoj,

já bych preferoval držet tu informaci v relaci - může dojít například k
tomu, že v jednom místě jedna červená prochází a druhá končí, takže by se
ztratila informace o tom, ke které trase patří koncový bod. Bylo by také
možné označovat jako koncový bod přímo rozcestník, na kterém je značka s
koncem trasy.

Nejsem si ale úplně jistý, že hodnota té informace je vyšší než úsilí
spojené s jejím udržováním - mám pocit, že se to kvůli tomu moc neuchytí.