[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Mike mike na mikecrash.com
Středa Srpen 25 13:42:42 UTC 2010

On 25.8.2010 15:26, Martin Mares wrote:
> Hello, world!

> To je jasné, že *nějaká* informace tohoto druhu se hodí. Ale nic tento
> argument neříká o tom, jestli dává lepší smysl mapovat přesné pozice
> dopravních značek, nebo jen hranici obce.
>
> 				Have a nice fortnight

Podle mne je v současné době lepší prostě podle UHUL obtáhnout zastavěné
území, což udělá každý v pohodlí u počítače, než běhat po republice a
mapovat přesné umístění značek. To bude možná někdy v budoucnu vhodné,
ale nechal bych to na dobu, kdy budou na mapě základní věci - a mezi ty
prostě zastavěné území patří.

Navíc informace o zastavěném území (ať už je to residential, industrial,
commercial apod) se dobře použije nejen pro nakreslení mapy (mapnik),
ale i pro určení rychlosti v navigaci, což je ohromná výhoda. Je to plus
pro všechny a nemusí se zatím zavádět nový tag (city_limit) nebo mapovat
značky (pracné, zatím zbytečné).