[Talk-cz] footway vs. path (bylo: N?vod na zakreslov?n? turistick?ch tras)

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Srpen 30 06:00:44 UTC 2010

Ahoj!

> Podivej, dobrej algoritmus by mel pocitat s nedokonalymi daty. Dokonaly
> data nikdy mit nebudes. Co se obchvatu tyce, pokud povede (jako ze

Coz ale neni duvod hazet navigacim klacky pod nohy, ze?

'Data nikdy nebudou dokonala, tak to ani nezkusime' nezni jako dobry
plan.

> Ja netvrdim ze nejak to otagovat je zbytecny, ale tvrdim, ze je zbytecny
> to tagovat jako hranici, protoze kudy vede vis maximalne na tech
> silnicich, kde ta znacka je.

No, to sice ano, ale... aspon to je sance oznackovat pro Prahu -- coz
znackovanim na vsech vyjezdech prakticky neni mozne, protoze tech
vyjezdu je proste moc.

Co by melo fungovat:

* polygon kolem Prahy

* na vyjezdech znacka kde zacina a kde konci obez (nemusi byt u sebe),
  a asi s nejakym oznacenim orientace -- znacky plati vzdy jen v
  jednom smeru...

								Pavel