[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Úterý Únor 2 17:38:46 UTC 2010

Díky za nápady, úpravu ... a omlouvám se za chybu v URL a chybějící
ikonky ... tyhle tvoje jsou ale myslím hezčí.

Správně je:
http://jabi.aspone.cz/osm/TraceServerBeta2-src.zip
(tedy bez "r")

Honza