[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Úterý Únor 2 20:45:39 UTC 2010

Před chvilkou mi dorazil přístup do SVN, tak jsem Java plug-in
commitnul. Kam s tou .NETí částí, to je otázka... Do nějakého
podadresáře pluginu? Ale ten server je nezávislý a tedy třeba jej
někdo použije i v jiném softu (Merkaartoru apod.) ... takže logicky by
se moc nepatřil. A také není v Javě.

Honza

>>> http://jabi.aspone.cz/osm/TracerPluginBeta2-src.zip