[Talk-cz] cíle práce a pár dalších dotazů

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Středa Únor 3 12:21:57 UTC 2010

> Taky se přidám s dotazem. Jaký je stav importů KÚ a hranic obcí? Má cenu
> je dělat ručně nebo se to bude v dohledné době importovat pro celou
> republiku?

Mapa s k.u. je hotova, ted jsem do ni pridal i hranice obci [1]. Jeste
to ma ale par musek.

> A jak se budou řešit ty hranice, které tam už jsou? Ty se
> smažou nebo se bude dělat nějaké merge?

To se musi jeste dohodnout. Co se tyka katastralnich uzemi, tak asi
zalezi na tom jak kde. jzvc, tady psal, ze k.u. v okoli teplic kreslil
podle katastralni mapy, takze tam bude presnejsi, to co uz je v mape.
Pak je v mape zakreslena praha (jak je to s presnosti nevim), par k.u.
ve vychodnich cechach (kreslil jsem ja a presnost je vicemene
orientacni) + par k.u. ruzne rozesetych po CR.

Okresy a kraje na mape nekrere jsou, ale u vetsiny je poznamka
"nepresne", takze predpokladam, ze ty se mohou bez obav nahradit.

Pridat hranice okresu a kraju nebude problem, to bych mohl do vikendu zvladnout.

Co je potreba udelat potom:
Doladit styl tagovani.
Vymyslet import (hlavne slouceni dat a reseni konfliktu)

Ja se toho klidne ujmu, ale momentalne me celkem vytezuje prace na
importu adres, takze nevim kdy se k tomu dostanu. Jestli se nekdo chce
realizovat, tak kazda pomoc je vitana. :-)

[1] http://sites.google.com/a/kabrt.cz/osm/home/kucr.zip?attredirects=0&d=1
--
Lukas