[Talk-cz] cíle práce a pár dalších dotazů

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Únor 3 12:53:21 UTC 2010

Prahu, Kraje a okresy ve středních Čechách jsem dělal já podle přehledek,
takže není přesnější, než to co se bude importovat (tedy pokud to někdo
neposouval ve větším měřítku podle KM).

--
Petr Dlouhý