[Talk-cz] cíle práce a pár dalších dotazů

Martin Kupec magon na jkopava.cz
Středa Únor 3 19:44:32 UTC 2010

On Wed, Feb 03, 2010 at 08:34:07PM +0100, Mike Crash wrote:
> Já myslím, že nebude problém ty stávající smazat, stejně jich tam moc
> není. Akorát bude asi problém s napojením na okolní státy. Teď to dělali
> i na Slovensku a mají tam zdvojenou hranici a nenávaznosti.
	Da se nekde zjisti prehled takovych relaci?

	Nedavno jsem se chtel podivat jak na tom jsou s mapovanim na
	slovensku, ale neprisel jsem na to, jak si prohlidnout mapu tak
	abych videl takove relace.

	Vzpominam si, ze kdysi jsem potal neco co melo overlay borders a
	takove veci. Ale uz to neumim najit.

		Martin Kupec