[Talk-cz] cíle práce a pár dalších dotazů

Mike Crash mike at mikecrash.com
Wed Feb 3 19:34:07 GMT 2010

Já myslím, že nebude problém ty stávající smazat, stejně jich tam moc
není. Akorát bude asi problém s napojením na okolní státy. Teď to dělali
i na Slovensku a mají tam zdvojenou hranici a nenávaznosti.

Pro mne jsou teď nejdůležitější hranice obcí, dělám navigaci a tohle mi
tam hodně chybí pro přiřazení adres... Kdybyste chtěli s něčím pomoct,
tak dejte vědět.