[Talk-cz] Ještě pár dotazů k JOSM

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pondělí Únor 8 10:33:34 UTC 2010

Měl bych ještě nějaké dotazy k JOSM

Při kliku na tačítko nahrát mi JOSM nahlásí, že data obsahují chyby a
jestli je chci přesto nahrát. Kdysi jsem měl v JOSM  okno validátoru,
kde se daly tyto chyby procházet. Dnes tam to okno nemám i když plugin
validátor mám nainstalovaný. Možná jej ale jen neumím zapnout, ja se k
seznamu chyb dostat?

Dá se nějak říct předem, že to co te%d budu kreslit je
ulice/dům/cokoliv? něco na způsob hladin za autocadu? hledat po každé
čáře v menu je dost neefektivní... (hromadný výběr pomocí shiftu umím,
ale není to úplně ono)
Nebo předem nastavit, že vše bude source=czuk ?

dají se nějak jednoduše spojit dvě křížící se cesty nebo cesta s
polygonem, kdyžnemají společný bod? nebo je třeba jednu rozpojit a
přidat bod?

J&D
Ing. Jan Dudík