[Talk-cz] Ještě pár dotazů k JOSM

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Pondělí Únor 8 10:40:57 UTC 2010

Dne 8. února 2010 11:33 Jan Dudík <jan.dudik na gmail.com> napsal(a):

> Měl bych ještě nějaké dotazy k JOSM
>
> Při kliku na tačítko nahrát mi JOSM nahlásí, že data obsahují chyby a
> jestli je chci přesto nahrát. Kdysi jsem měl v JOSM  okno validátoru,
> kde se daly tyto chyby procházet. Dnes tam to okno nemám i když plugin
> validátor mám nainstalovaný. Možná jej ale jen neumím zapnout, ja se k
> seznamu chyb dostat?

Po levé straně je ikonka fajfky, po kliknutí by se mělo okno validátoru
zobrazit v pravé části obrazovky.

> Dá se nějak říct předem, že to co te%d budu kreslit je
> ulice/dům/cokoliv? něco na způsob hladin za autocadu? hledat po každé
> čáře v menu je dost neefektivní... (hromadný výběr pomocí shiftu umím,
> ale není to úplně ono)
> Nebo předem nastavit, že vše bude source=czuk ?

Bohužel nyní nejde. Možná api 07. přinese podporu vrstev. Bylo by to pěkné.
Případně Plugin, kterému by se řeklo co chci kreslit a on by pomoci XAPI
stahnul jen potrene, pripadne v jiz existujicim souboru zbytek " ošedivěl"