[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Sobota Únor 13 18:31:55 UTC 2010

Projel jsem všechny dlaždice, které jsi mi poslal. Na problém jsem
nenarazil. Možné je to specifické chování Mona - já to dělám pod
.NETem (třeba vím, že pod Monem mi aplikace vždycky padala, když jsem
přistupoval ke konzoli z více vláken, zato .NET to automaticky
synchronizoval apod.). Nevím - těžko se ladí něco, co se mi
neprojevuje.

Zdrojáky jsou tady:
http://jabi.aspone.cz/osm/FindAddressPoints-beta3-src.zip

Pokud by se problém nepodařilo odstranit, tak je možné to dělat pod
Windows. Zase tak dlouho to myslím netrvá, aby byla třeba dělat akce
na způsob SETI na home.

Honza