[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Sobota Únor 13 18:39:10 UTC 2010

Tady jsou výsledná *.csv a logy z tvých dat Prahy:
http://www.flyshare.cz/stahni/46207/praha.zip

Zpracovával jsem to po 5 částech - jsou očíslovány stejně *.csv a logy
(stejná čísla patří k sobě).

Honza