[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Únor 14 18:41:23 UTC 2010

Ahoj,

zatím jsem se na to zběžně podíval. Jediná chyba, kterou jsem našel je, že
se několikrát detekovalo [OVERLAP] a řada mezer bez jakéhokoliv textu.
Uzlů s [CHECK][OVERLAP] jsem našel na třetině okresu 8, a to ještě ve
všech případech  kromě jednoho byl řetězec správně (kromě mezer na konci).

Jinak s tím garbage collectorem to funguje, nezkoušel jsem kolik to
zpomaluje, ale jestli myslíš že se to projeví, tak by ho možná šlo volat
jen jednou za 100 dlaždic (nebo něco takového). Asi je v Monu nějaká chyba
a GC najednou přestane automaticky fungovat.

--
Petr Dlouhý