[Talk-cz] OpenTrackMap - pár dotazů/návrhů

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Pátek Únor 19 17:17:03 UTC 2010

Dne pátek 19 Únor 2010 13:27:19 Petr Morávek [Xificurk] napsal(a):
> Radek Bartoň napsal(a):
>
> Osobně mi přijde jako nesmysl renderovat na nejvyšším zoomu stínování -
> i na běžném monitoru člověk vidí poměrně malý výřez mapy (a na mobilních
> zařízeních ještě mnohem menší výřez). Většina viditelné plochy je pak
> vyplněna buď šedým nebo bílým "flekem" a stínování neplní svůj účel
> (vytváření plastického reliéfu) a více méně jen překáží. Možná je to jen
> můj subjektivní pocit, nebo tím, na která místa jsem se na mapě díval...
> a samozřejmě to od jakého zoomu už by se stínování případně vypínalo je
> další otázka.

Tady se asi nechám ovlivnit většinou.

> No jo, pravda... Nějak mi nedošlo, že ty čáry nejsou "náhodně" vybrané
> červené trasy, ale Evropské dálkové... Bylo by možné dodat ke značení
> těch E-tras štítek s jejím číslem (podobně jako je u silnic)?

Přidám "štíty" s číslem mez. tur. značky. To bude i dobrý způsob, jak je
rozlišit od lokálních na vyšších zoomech.

> Myslím tím aby délka čárky byla větší než její šířka :-) Teď je to
> renderováno ze střídajících se čtverečků.

Jo, to by byla taky změna k lepšímu.

> PS: Jako zelenáč v OSM komunitě položím jednu asi hloupou otázku, abych
> se vyhnul faux pas v budoucnosti - vidím, že mi v mailu vykáte... osobně
> si na tyhle formality moc nepotrpím :-) Jak to tu po téhle formální
> stránce obvykle funguje?

No tady se spíše faux pas cíleně dopouštím já, protože ačkoliv si zde všichni
tykají, mě osobně příjde nepřirozené tykat někomu, koho neznám osobně.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz