[Talk-cz] dotaz na stav importu z DIBAVOD

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pátek Únor 19 23:55:15 UTC 2010

Takze zkousim importovat prvni soubor novych nekonfliktnich ploch. Zitra
se podivam zda se to spravne renderuje a pak mi muzete pomoct poslat dalsi.

Data jsem jeste pregeneroval, takze ty stara jsem radeji smazal at se to
neplete. Udelal jsem totiz, aby byli v souborech polygony v priblizne
stejne oblasti a ne nahodne jako ted. Zitra tam nahraju nove soubory.

Tomas