[Talk-cz] dotaz na stav importu z DIBAVOD

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Sobota Únor 20 22:39:56 UTC 2010

Ahoj,

pokud chcete pomoct s uploadem tak mate moznost.
http://www.web2net.cz/osm/dibavod/

importujte areas_new_* a predtim sem napiste ktere si zamlouvate at
nedelame duplikaty. Jeden soubor trva asi hodinu (teda na mem
pripojeni). Kdyz u kazdeho udelate kontrolu alespon 5ti polygonu jestli
se skutecne neduplikuji, bude to dobre. Ja jsem totiz napr. jeste
objevil, ze jsem nekontroloval landuse=basin.

Zamlouvam si zatim soubory:
002, 003, 004, 005

Mejte se
Tomas