[Talk-cz] OpenStreetMap komerční služba

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Čtvrtek Leden 7 11:28:41 UTC 2010

Dne čtvrtek 07 Leden 2010 12:19:04 Frettie napsal(a):
> Nápad to špatný není, ale dárcovské sms jsou na prd (je třeba mít
> živnosťák, pokud se nepletu) a taky jsou z nich minimální částky pro
> koncového uživatele. Ideální by bylo něco jako paypal, ale to je taky
> na prd.
>
> Pro firmy by bylo ideální posílání na účet, ale tam je to zas na prd
> vůci poplatkům.

Toho jsem si vědom, ale i kdyby 50% částky "sežrali" poskytovatelé plateb, tak
by se to mohlo vyplatit.

Když vemu, že jedna firma by se dala zmapovat přibližně za 5 min. (i méně), tak
to máme 12 firem za hodinu = 120 Kč na hodinu (při 50% režii), což je docela
slušné, i když část z toho půjde do OSM.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz