[Talk-cz] OpenStreetMap komerční služba

Frettie frettie na gmail.com
Čtvrtek Leden 7 11:43:19 UTC 2010

2010/1/7 Radek Bartoň <blackhex na post.cz>:

> Toho jsem si vědom, ale i kdyby 50% částky "sežrali" poskytovatelé plateb, tak
> by se to mohlo vyplatit.
>
> Když vemu, že jedna firma by se dala zmapovat přibližně za 5 min. (i méně), tak
> to máme 12 firem za hodinu = 120 Kč na hodinu (při 50% režii), což je docela
> slušné, i když část z toho půjde do OSM.

No jo, ono to je super, ale kolik firem se ti naláká, že? Seznam to
sice má, ale my nejsme Seznam a nejsme navázáni na katalog firem
(zatím), to je možnost dalšího rozšíření, pak by to samozřejmě smysl
mělo. A To s tím samotným mapováním, určitě by nebyl problém, aby se
požadavky zapisovali do listu s tím, že by si to ten daný uživatel
vzal pod sebe, naklikal a pak odklikl, že je hotovo. Motivace a výkon.
:.)