[Talk-cz] OT: platební možnosti (was: Re: OpenStreetMap komerční služba )

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Leden 7 11:45:13 UTC 2010

> Nápad to špatný není, ale dárcovské sms jsou na prd (je třeba mít
> živnosťák, pokud se nepletu) a taky jsou z nich minimální částky pro
> koncového uživatele.

a pokud já se nepletu, tak už si na to nějakej ouřada posvítil a zatrhl
praktiku z 30Kč DMS pouze 3 Kč na příjemce platby ... u několika projektů jsem
v poslední době viděl poznámky pod čarou typu "cena DMS 30 Kč, z toho
příspěvek na blabla 27 Kč"

> Ideální by bylo něco jako paypal, ale to je taky
> na prd.

když je to naprd, tak proč to firmy používají? :-)

tuhle jsem platil Aukru přes mPeníze, další možnost tam mají ePeníze,
Mojeplatba ... a bude toho víc (možnosti jako PayPay apod. zanedbávám, z
hlediska zákazníka jdou zatím mimo mě, vystačil jsem si vždy s normální
platbou z účtu nebo kartou)

u té mBanky jsou dvě varianty, u jedné píšou individuální sazba, u druhé 50 Kč
měsíční poplatek a příchozí platba zdarma ... zbylé se mi nechce zkoumat, ale
pro představu snad stačí, podle mého takováto možnost rozhodně na prd není

> Pro firmy by bylo ideální posílání na účet, ale tam je to zas na prd
> vůci poplatkům.

existuje netriviální výběr kont (i obchodních), kde se za příchozí platbu nic
neplatí - jaké poplatky platí odesílající, to je jeho problém :-p

zvláště pokud by se založila neziskovka za účelem podpory OSM, pak třebas Fio
nabízí transparentní účet zcela zdarma

K.