[Talk-cz] OpenStreetMap komerční služba

Martin Kokeš shr3k na typo3-hosting.com
Čtvrtek Leden 7 13:49:01 UTC 2010

Dne 7.1.2010 13:58, MP napsal(a):

> Na jakekoliv podnikani je potreba mit zivnostak, at uz clovek prijima
> penize pres sms nebo jinak.
>
> Taky mne neco takoveho napadlo, moje idea byla, ze by pro technicky
> nedostatecne zdatne podnikatele (k tomu aby se tam zanesli sami) byl
> formular, kde by si clovek vybral co tam chce nacpat (hospodu, obchod,
> supermarket, ...), dopsal tam pak do kolonek dalsi udaje (oteviraci
> hodiny, atd ....), pak by se nasel v mape a umistil tam bod a ono by
> to pak vyrobilo node s patricnymi tagy a ten to pak po schvaleni
> [...]
Můžu nabídnout vlastní hosting i zaštítit projekt vlastním ŽL (+DPH
registrací), mám i jeden z více volných spořících účtů u mBank, který
nepoužívám a ze kterého mohu pravidelně poskytovat výpisy. Platba přes
Pipay.cz, kde mám myslím i registraci. Bohužel nemám příliš času na
samotnou realizaci takového projektu, ale dám klidně komukoliv "volné
pískoviště" na hraní. S utrženými provizemi nechť si (po jejich zdanění)
dělá česká komunita, co je libo, věnuji je na cokoliv, co uznáte za vhodné.

Martin Kokeš