[Talk-cz] OpenStreetMap komerční služba

MP singularita na gmail.com
Čtvrtek Leden 7 15:47:54 UTC 2010

>  > Taky mne neco takoveho napadlo, moje idea byla, ze by pro technicky
>  > nedostatecne zdatne podnikatele (k tomu aby se tam zanesli sami) byl
>  > formular, kde by si clovek vybral co tam chce nacpat (hospodu, obchod,
>  >  ....
>
> Taky dobrý nápad. Jak by se ale řešilo zadávání polohy? Adresou nebo GPS
>  souřadnicemi. Obávám se, že se najde spousta lidí, co by nebyli schopni GPS
>  souřadnice správně zadat.

Obdobně jako se např. v účtu na OSM zadává poloha bydliště, přes
slippy map ... chvíli člověk scrolluje mapou a pak někam klikne a tím
definuje bod .... s tím, že by u té mapy mohlo fungovat i vyhledávání,
takže když zadají ulici ve které je jejich podnik (nebo i GPS
souřadnice), tak se jim ta ulice zobrazí a oni pak už tam jen najdou
kde přesně jsou oni a píchnou se tam.

Martin