[Talk-cz] Verejna doprava v OSM (a IDSJMK/Brno)

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pátek Leden 15 07:35:55 UTC 2010

Ahoj,

pokud jsi použil můj skript, a nějak zásadně ho upravil (např. že umí
generovat celou wikistránku vcelku), tak mi ho prosím pošli nebo ho někde
zveřejni. Rád bych časem ty různé varianty sloučil do jednoho
univerzálního skriptu.

Ono by časem vůbec bylo nejlepší udělat automaticky aktualizovanou stránku
se seznamy všech relací místo toho plácání do wiki. Na to aby to ale mělo
smysl, tak by musela obsahovat i historii (já při každé změně wiki
kontroluji diffy).

Jinak přidat tam číslo verze je určitě dobrý nápad.