[Talk-cz] Verejna doprava v OSM (a IDSJMK/Brno)

Kuratkoo kuratkoo na gmail.com
Pátek Leden 15 08:56:05 UTC 2010

Ahoj,

tvuj skript jsem nepouzil; jen jsem se dival, jak to delas a udelal jsem si
to po svem. Umi to generovat celou wiki stranku. A dival jsem se na
Mediawiki a ta umi
i nejake nalivani obsahu pres API, takze automaticky to urcite taky pujde.
Muj skript najde na [1]. Snad se v tom vyznate, neni to nic uzasneho.
V pripade, ze by jsi chtel spolupracovat a nejak dat skripty dohromady
na generovani vsech relaci, dej mi urcite vedet.

[1]
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Kuratkoo/Skript_Veřejná_hromadná_doprava_v_ČR

Kure.