[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Úterý Leden 19 20:51:46 UTC 2010

Omlouvam se za problem. Nejak jsem si neuvedomil, ze mam na pocitaci
anglice prostredi a tudiz desetinny oddelovac ".". Program jsem
upravil a ted by mel fungovat spravne, stahovat muzete opet na [1]

[1] http://lkabrt.aspone.cz/osm/cuzk.zip

Lukas