[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Leden 20 12:12:41 UTC 2010

Ahoj,

tak stahování už funguje. Teď je zase problém s tile-processorem. Program
vypíše, že mu chybí ntdll.dll (celý výpis v debug módu je v příloze) a
skončí. Víc informací o chybějících knihovnách je na [1], ale nevím, kde
bych vzal ntdll.dll, resp. kdybych vzal tu windowsovou, tak by velmi
pravděpodobně nefungovala - jediná možnost, kterou vidím je to zkusit
spustit celé pod Wine.
Má někdo nějaké nápady, jak by se to dalo obejít?

[1] http://www.mono-project.com/DllNotFoundException

--
Petr Dlouhý