[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Leden 26 10:41:15 UTC 2010

OK, takže rozumě automaticky jdou udělat první dva kroky - třetí krok je taky možný, ale jen pro ta území, která není nutné manuálně rozdělovat.

Chtělo by to tedy určit rozumě velkou jednotu zpracování - oblast jejíž zpracování trvá zpracovat nějaký rozumný čas (např. 1 hodinu).
Dále pak vytvořit skripty, které budou volat ty programy. Klidně takový skript pro Linux vytvořím, když budu znát velikost jednotky.

Jinak to Qemu je kvůli bezpečnosti? Ten program totiž jinak na Linuxu chodí.