[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Leden 26 11:52:40 UTC 2010

> Jinak to Qemu je kvůli bezpečnosti? Ten program totiž jinak na Linuxu
>  chodí.

tak nějak ... a kvůli pohodlí

s tím, jak hladce nyní virtualizace jde, jsem si nějak navykl rozcházet věci
na čisté instalaci (např. pokud si nebudu chtít nabít hubu jako o Vánocích s
OTM, není nic jednoduššího než nahodit virtualizované Ubuntu nebo na čem autor
postup vyladil, zatímco na desktopu mi dál bude spokojeně chroupat Gentoo);
navíc jde-li o něco, co trvá déle a nelze přerušit, není třeba mít reálný
stroj pořád online, virtuální se dá v mezičase zmrazit

K.