[Talk-cz] Seznam katastralnich uzemi s umistenim

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Středa Leden 27 06:27:06 UTC 2010

Dne 25.1.2010 20:47, Petr Dlouhý napsal(a):

> Proč ne ref? Dá se snad využít nějak jinak?

> Řekl bych, že všechna území, která v mapě jsou (možná s výjimkou hranic s
> Německem) jsou méně přesná, a je tedy je možné smazat (pokud tedy nejsou
> nějak vázána na další objekty). Možná by ale bylo dobré zkopírovat
> otagování (možná tam jsou nějaké mezinárodní názvy a podobné věci). Nebo
> někdo ve větší míře kreslil podle katastrální mapy (je podrobnější než
> přehledky).

Ale fuj, ku ktera jsem zakresloval napr ja (Teplice a okoli [1]) z 99%
presne kopiruji hranice na digitalnich km (nemluvim o zelene prehledce,
ale o zazoomovane km). To 1% jsou mista kde digitalni km ma prekryv se
scanem a je to placle pres sebe => hranice muze byt trochu posunuta.
Vsechan tato ku maji samozrejme tag ref, takze se da porovnat co je
presnejsi. Statni hranice jsou bohuzel prevazne jeste na scanovanych km,
takze jejich presnost je dost tragicka.

Jeste k te ohromne diskusi, ku jsem kreslil vzdy tak, ze linie ma
admin_level odpovidajici minimu dane hranice (= kdyz je to
stat/kraj/okres/ ... tak 2 atd) s tim, ze linie obsahuje pouze tagy
admin_level + boundary administrative + source. Zbytek je naladovan do
relaci.
Co se hranic obci tyce, IMO nejde o administrativni cleneni => nema to
mit tag boundary administrative ani admin_level. Naopak by nebylo od
veci jeste dalsi cleneni (ktere jsem zatim nedelal) kdy do spravy jedne
poverene obce spada vice ku.[2]. Imo je to vhodne i pro navigacni ucely,
protoze navigace muze pak prasknout ze se hledane misto nachazi nejspis
u nejake vetsi obce XYZ protoze je v jeji spravni pusobnosti (a pri
znaceni nasil silnic ...).

[1]
http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=addresses&lon=13.86889&lat=50.64297&zoom=13
View = boundaries