[Talk-cz] Znaceni zrusenych turistickych stezek

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Pondělí Červenec 19 18:24:55 UTC 2010

 Dne 18.7.2010 22:02, Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!

> Obcas se hodi -- protoze i v terenu jsou videt. Proc ne...
Tusim na to existuje i nejakej tag (obecne na oznaceni neceho, co tam
bylo a uz neni), ale neni to sjednoceny. IMO by se hodilo mit nejaky
jednotny oznaceni (budovy, po kterych zbyvaji uz trebas jen zaklady,
cesty, ktere uz jsou spis lesem ...). Prave pro prvky, ktere v krajine
jeste stale jsou videt => muzou poslouzit orientaci, ale uz neslouzi
svymu ucelu (trebas i prazdne mlynske nahony ...).

BTW: Osobne zacinam videt problem na OSM v tom, ze default renederuje
"vsechno" => chaoticka a prakticky nepouzitelna zakladni mapa.

> Kopirovat z komercnich map by se nemelo... ale note 'mapy.cz kecaj,
> tady nic neni'... proc ne.
jj, to se hodi i u znaceni jednosmerek, ktere jsou ve znacne casti
pripadu na mapach opacne nez v realu.