[Talk-cz] Znaceni zrusenych turistickych stezek

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Červenec 21 06:55:53 UTC 2010

On Mon 2010-07-19 20:24:55, jzvc wrote:

> Tusim na to existuje i nejakej tag (obecne na oznaceni neceho, co tam
> bylo a uz neni), ale neni to sjednoceny. IMO by se hodilo mit nejaky
> jednotny oznaceni (budovy, po kterych zbyvaji uz trebas jen zaklady,

building=ruins

> cesty, ktere uz jsou spis lesem ...). Prave pro prvky, ktere v krajine
> jeste stale jsou videt => muzou poslouzit orientaci, ale uz neslouzi
> svymu ucelu (trebas i prazdne mlynske nahony ...).

No... sjednotit to nebude uplne jednoduchy... melo by byt jasny k cemu
se ten 'uz je to zruseny' tag vztahuje -- aby slo rozlisit zrusenou
znacku na existujici ceste, a funkcni znacku na rozpadly ceste.

> BTW: Osobne zacinam videt problem na OSM v tom, ze default renederuje
> "vsechno" => chaoticka a prakticky nepouzitelna zakladni mapa.

Zacit zobrazovat detaily az od vettsiho zoomu?
									Pavel