[Talk-cz] tagování sídel

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Pátek Červen 4 06:25:34 UTC 2010

Mike napsal(a):
> Mělo by to být takto:
> 2. vesničky, patřící pod jinou obec, budou mít tag place=suburb

Tohle je podle mě úplně špatně, prostě ať se snažím jak se snažím subrub
na vesničku nepasuje.

> Toto administrativní dělení je zásadní pro určování adres. Suburb je
> brané jako část obce a i tak je uváděno v oficiálních seznamech. I ty
> vesničky, které vypadají samostatně, tak v těchto seznamech neexistují
> jako obec. Například navigace potřebuje při hledání adres seznam obcí
> (což je place a jeho poloha, nejde to dělat podle boundary) a pak
> adresy, které přísluší této obci a jsou uvnitř boundary stejného jména.
> Tímto je zaručeno, že se v navigaci v seznamu obcí nebudou motat všechny
> vesničky, které tam nemají co dělat, a budou správně figurovat pod
> [...]

Neslouží k tomuto náhodou tak is_in?

Nevím tedy co a jak, který navigační software parsuje, ale myslím, že
podobně jako bychom "neměli tagovat pro renderery", bychom neměli
podřizovat tagování navigačním softwaru. Vesnička kdesi na Vysočině,
odkud jsou to k většímu městu desítky kilometrů, prostě není suburb.

Zdraví,
Petr Morávek