[Talk-cz] OpenTrackMap - Aktualizace stavu projektu

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Středa Červen 9 22:47:19 UTC 2010

Dne čtvrtek 10 Červen 2010 00:15:23 Petr Dlouhý napsal(a):

> můj návrh byl (je) ten, aby se u všech různých typů tras kreslily ikony
> (nebo jiné odlišení) tak, aby se nepletly s normálními turistickými
> trasami.

Tak to snad je. Alespoň pro local, ski, learning, horse, ještě přidám ruin,
peak, spring, interesting_object.

> Taky by se asi neměly vykreslovat cykloturistické trasy
> (kct_barva=bicycle), protože ty už jsou většinou vykreslené na cyklomapě.

Vyloučit kct_barva=bicycle trochu zkomplikuje dosavadní styl, ale je to
rozumné. Teoreticky by se mohly v OTM oddělit vrstvy pro turistické,
cyklistické, lyžařské a koňské trasy, protože většinou uživatelé jednoho druhu
nezajímají druhy ostatní.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz