[Talk-cz] OpenTrackMap - Aktualizace stavu projektu

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Červen 10 07:55:18 UTC 2010

zdravím,

> Vyloučit kct_barva=bicycle trochu zkomplikuje dosavadní styl, ale je to
> rozumné. Teoreticky by se mohly v OTM oddělit vrstvy pro turistické,
> cyklistické, lyžařské a koňské trasy, protože většinou uživatelé jednoho
>  druhu nezajímají druhy ostatní.

to není tak úplně pravda, i když jdu vandr pěšky, tak jiné trasy mě dost často
zajímají kvůli orientaci(*) nebo třeba pro to, že je-li něco zároveň
cyklotrasou, vím, že tam nebudu klopýtat přes kořeny apod. (tedy až na konečný
počet vyjímek, jako je stezka z Tišnova do Bitýšky podél Svratky ;-))

nicméně co do výraznosti v mapě by určitě neměly být na stejné úrovni jako
trasy pěší, měly by tvořit jen doplňkovou informaci

(*) na druhou stranu tento argument trošku padá s tím, že jde o mapu do GPS, a
nějakou mýtinku, kde chytnu kousek signálu, abych se zorientoval, vždy najdu -
ovšem zas zpět na stranu první, bylo by hezké, kdyby se stejný styl dal použít
i pro tiskový výstup (náhrada map KČT mapou z OSM je sice zatím utopie, ale
lepšíme se každým dnem ...)

K.