[Talk-cz] OpenTrackMap - Aktualizace stavu projektu

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Sobota Červen 19 13:14:12 UTC 2010

Dne čtvrtek 17 Červen 2010 15:34:02 Petr Dlouhý napsal(a):
> Ahoj,
>
> jsou to dvě relace - například v Harrachově na nádraží [1] má být ta
> zelená spojená.

Ahoj.

Zobrazování těhle relací jsem už opravil. Také jsem opravil zobrazování ref ve
štítech mezinárodních tras.

Přidal jsem podporu osmc:symbol. Nyní se všechny druhy tagování (marked_trail,
marked_trail_barva, osmc:symbol) při importu převádějí na kct_barva, a ty se
pak vykreslují se značně zjednodušenými pravidly.

Prozatím se převádějí následující osmc:symbol hodnoty na kct_barva hodnoty
(viz [1]):

barva:white:barva_bar -> major
barva:white:barva_circle -> local (pro Německo, našel jsem na wiki)
barva:white:barva_corner -> local
barva:white:barva_backslash-> learning
barva:white:barva_L -> ruin
barva:white:barva_triangle -> peak
barva:white:barva_bowl -> spring
barva:white:barva_turned_T -> interesting_object
barva:white:barva_dot -> horse

Pokud někoho napadá, co bych tam mohl ještě přídat, sem s tím.

Musel jsem úplně přepsat renderovací pravidla a hlavně importní skript, tak to
prosím zkontrolujte, jestli se rendruje vše, co má.

> Zdá se, že ten permalink nefunguje úplně dobře - asi to nějak nebere tu
> informaci o zoomu (ale jde to přiblížit manuálně na to správné místo).

Nevím proč, ale permalink pro lvl 17 nějak nefunguje, ale pro lvl 16 a méně
ano. Snažil jsem se to nějak vyřešit nebo vygooglit podobný problém, ale
bezúspěšně.

[1] - http://topo.openstreetmap.de/symbols_en.html

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz