[Talk-cz] OpenTrackMap - Aktualizace stavu projektu

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Pondělí Červen 21 09:35:44 UTC 2010

Dne pondělí 21 Červen 2010 08:53:43 Petr Dlouhý napsal(a):
> Ahoj,
>
> díky za opravu. Objevil jsem další místo, kde to neodpovídá:
> <http://opentrackmap.no-ip.org/?zoom=15&lat=49.87344&lon=14.22574&layers=00
> 0B00TTTF>. Má tam vést červená značka po stejné trase jako cyklotrasa 8129

Opravil jsem.

> Také v místech, kde vede trasa E10 má vést jenom žlutá a jenom modrá
> (kromě úseku od Na Rovinách k Červenému kříži).

Tohle je proto, že od Červeného kříže na sever vede realce iwn a ty se
renderují jako mezinárodní značky červeně.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: ibarton na fit.vutbr.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz