[Talk-cz] OpenTrackMap - Aktualizace stavu projektu

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Pondělí Červen 21 15:00:45 UTC 2010

Radek Bartoň napsal(a):
> Dne pondělí 21 Červen 2010 14:58:22 Petr Dlouhý napsal(a):
> BTW: Nemá někdo zkušenosti s tím, že kdyz smažu a znovu vytvořím PgSQL tabulku
> (myslím, že stačí i DELETE FROM) za běhu renderd, tak renderd spadne?
> Respektive jak se toho vyvarovat?

Nad updatem dat za běhu rendereru jsem taky nedávno přemýšlel - jako
nejrozumnější řešení se mi jeví importovat data do nějaké tabulky např.
s prefixem 'import_' a po doběhnutí v jedné transakci dropnout starou
tabulku a přejmenovat novou... Myslím, že by to mělo bez fungovat a čas,
po který renderer stojí je minimální, ale netestoval jsem to.

Petr Morávek