[Talk-cz] mapnik v obci

Jiri Parkan jparkan na gmail.com
Pondělí Květen 3 12:00:21 UTC 2010

Kde je definice podle OSM? Napsaná na wiki? Tam vidím taky pouze
pohled toho člověka co to tam psal, oficiální stanovisko to určitě
není.

Mě teda daleko víc než nějaké zelené zahrádky/nezahrády v Opatovicích
zmíněných v úvodním postu vadí ty prapodivné tvary domů. Takové
patvary snad nemůžou vzniknout ani obkreslováním uhulu, natožpak podle
km. Nebo tam nemá ani jeden dům kolmé stěny?