[Talk-cz] Openlayers - kombinace vrstev v různých projekcích

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Sobota Listopad 13 13:01:06 UTC 2010

On Sat, 13 Nov 2010 13:35:16 +0100, hanoj <ehanoj na gmail.com> wrote:

> *** ikonky myslis z Prahou na kole nebo ikonky GUI? Zmenu vychozi
> projekce za behu, je nad moje pokusy s OL.

Ikonky jsou z Prahou na kole, ale tahá se to z překonvertovaného CSV, ve
kterém jsou souřadnice ve WGS. Ten odkaz
(http://prahounakole.wz.cz/map.html) mě funguje v Opeře i ve Firefoxu,
akorát se to ze začátku trochu dýl natahuje. Ke každé vrstvě je možné
nastavit
projection, ale bohužel to někdy nefunguje tak, jak bych očekával.

> [...]
> haze error (oproti te starsi srovnane wiki-diff):
> http://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Cyklotrasy_v_%C4%8CR%2Fskript&action=historysubmit&diff=403144&oldid=333761
>
> $ java -Xmx700M -classpath /usr/share/java/saxonb.jar
> net.sf.saxon.Transform bnk.osm bicycle2wiki.xsl | awk -f relan.awk >
> bnk_wiki.txt
> Error on line 17 column 42 of file:/../bicycle2wiki.xsl:
>   SXXP0003: Error reported by XML parser: The element type "span" must
> be terminated by the
>   matching end-tag "</span>".
> Failed to compile stylesheet. 1 error detected.

Skript jsem aktualizoval, takže to zkus teď.