[Talk-cz] Openlayers - kombinace vrstev v různých projekcích

hanoj ehanoj na gmail.com
Sobota Listopad 13 17:21:07 UTC 2010

> Ikonky jsou z Prahou na kole, ale tahá se to z překonvertovaného CSV, ve
> kterém jsou souřadnice ve WGS. Ten odkaz
> (http://prahounakole.wz.cz/map.html) mě funguje v Opeře i ve Firefoxu,
> akorát se to ze začátku trochu dýl natahuje. Ke každé vrstvě je možné
> nastavit
> projection, ale bohužel to někdy nefunguje tak, jak bych očekával.
*** tak se asi na 10 pokus vetsina knihoven do 5 min z wz.cz stahla,
tedy uz mapu vidim.

No kdyz do toho koukam zadnou chybu na 1 pohled nevidim. Podle toho
ale, ze se pod mapnikem zobrazuji ikony do oblasti wgs84 lat/lon 0/0
bych si myslel, ze je problem tento:
Stale si myslim (podle pameti s OL 2.8), ze je nutne mit vsechny
rastrove vrstvy v jedne projekci a to v nasem pripade EPSG 900913. A
ty vrstvu prahounakole prevadis z neceho bez projekce do 4326,
nemylim-li se.

OL s mapnikem ocekavame, ze :
displayProjection: new OpenLayers.Projection("EPSG:4326")

a vsechny tile vrstvy jsou v jedne projekci.
projection: new OpenLayers.Projection("EPSG:900913")

a vektorovou vrstvu lze za pomoci vnitrnich mechanismu prevest do EPSG
900913 (napr z 4326)
projection: new OpenLayers.Projection("EPSG:4326")

> Skript jsem aktualizoval, takže to zkus teď.
*** supr funguje

hanoj